میدان گازی توس ظرف ۱۶ ماه به تولید گاز رسید
رئیس مهندسی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: بالغ بر ۲۰ سال پیش، کارهای اولیه میدان گازی توس انجام شده بود و مشخص شده بود این میدان چه میزان گاز دارد؛ اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، تاکنون عملیاتی نشده بود. خوشبختانه از وقتی که این پروژه آغاز شد و تصمیم بر توسعه این میدان گرفته شد، ظرف مدت ۱۶ ماه، ما توانستیم این میدان را تولیدی کنیم.